Veel gestelde vragen

Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij FitFash.nl?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Paypal en Apple Pay

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via PayPal en de ABN AMRO.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. iDeal, Paypal en Apple Pay betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van FitFash

Kan ik met Creditcard betalen?
Nee, helaas werken wij momenteel niet met Creditcard betalingen.

Kan ik op factuur betalen?
Nee, helaas kun je momenteel niet op factuur bestellen.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Verzendingen

Wat kost de verzending?
Verzending bij FitFash is gratis vanaf €75,-. Voor bedragen onder de €75,- rekenen wij ten alle tijden €6,75 verzendkosten. 

Hoelang duurt de verzending?
Wanneer je bestelling voor 16:00 is geplaatst, zal deze dezelfde dag nog worden verzonden. We kunnen echter geen garanties geven. Het gebeurt namelijk nog wel eens dat een pakketbezorger van PostNL het erg druk heeft.

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Helaas is dit momenteel niet mogelijk

Waarmee mijn bestelling verzonden?
Dit gebeurt veelal via PostNL.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail. Wanneer je bestelling als brievenbuspakketje wordt verstuurd ontvang je geen Track&Trace code.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Op elke productpagina vermelden wij een verwachte levertijd. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen postbedrijven niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd.

In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het sorteerproces, en je order wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Indien je pakket na 3 werkdagen niet is bezorgd raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Doormiddel van de track en trace code kun je zien waar het pakket op dat moment is, en wat de nieuwe leverdatum is.

Mocht de track en trace code aangeven dat het pakket is afgeleverd echter heb je niets ontvangen? Dan dien je binnen 5 werkdagen (7 dagen) contact met de klantenservice op te nemen

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan FitFash geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ons retourformulier invullen. Dit geldt niet voor producten die op basis van hygiene niet hergebruikt kunnen worden.

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

  1. Producten mogen niet gedragen zijn, er vindt tevens geen acceptatie plaats bij vlekken of viezigheid op het product;
  2. Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (zak of doos) worden geretourneerd. (labels behoren hier ook bij);
  3. Het product dient binnen 14 dagen na bezorging retour te worden gezonden.

Indien het product niet voldoet, vindt er geen acceptatie plaats. Het retour zenden van de geweigerde zending naar het afleveradres van de koper, komen voor rekening van de koper. Afhankelijk van het product worden de retourkosten bekend gemaakt. Na de ontvangst van het bedrag wordt het product retour gezonden.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
FitBody Coaching t.n.v. fitfash.

Huneschans 16, 3905 XL, Veenendaal

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.

Kosten retourneren
Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Via de postbedrijven (PostNL, DHL, GLS en DPD) kun je zowel online als via het postpunt een retouretiket kopen. De retourlabels zijn online vaak goedkoper. 

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op info@fitfash.nl

Overige vragen…
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@fitash.nl Wij beantwoorden elke vraag binnen 48 uur!

Contact gegevens

Email

info@fitfash.nl

Stuur ons een bericht